niedziela, 24 kwietnia 2016

bransoletka z czerwonym akcentem

Jak zwykle w weekend zasiadłam do pomysłów, które kłębią mi się w głowie przez cały tydzień.
Jest ich sporo. Nie wszystkie mogę od razu zrobić, czasowo się nie wyrabiam .

Dziś skupiłam się na bransoletce, która ma być dopełnieniem ostatnich kolczyków.




Jest 3-rzędowa. Wykonałam ją z ogniwek w kolorze jasnego srebra. A propos - zastanawiam się czy te ogniwka da się oksydować uzyskując śliczny kolor starego srebra? Kupię oksydę i sprawdzę. I tak ją potrzebuję, będzie więc próba przy okazji. Wracając do bransoletki : splot, który zastosowałam to japanese. Ogniwka większe mają średnicę wewnętrzną 7 mm, a mniejsze 4 mm. Wplotłam w nie czerwone szklane koraliki.



Przy tym splocie, prostym, nie ma żadnych większych problemów, dopiero przy wplataniu koralików musiałam uważać, żeby kółeczka przed koralikiem i za koralikiem były w tą samą stronę. Jak nie są w tą samą stronę to niby nie ma większego znaczenia, ale wtedy kółka zaczepione odwrotnie odstają. I robią bałagan.

Bransoletka prezentuje się tak:






A cały komplet tak:




komplet czy sama bransoletka? a może same kolczyki?