sobota, 9 kwietnia 2016

Chainmaille - dołączam do zabawy i nauki - 1 lekcja MOBIUS

Dołączyłam do zabawy Agaty z bloga Z Kociołka Czarownicy, trochę z opóźnieniem, ale za chwilę wszystko nadgonię.
Dziś lekcja nr 1 czyli mobius





Zanim jeszcze pomyślałam o dołączeniu do zabawy ( a przekonała mnie ostatecznie Agata ) zainteresowałam się techniką chainmaille. I przepadłam całkowicie.  Z wielką przyjemnością pokazuję moje mobiuski, z których wykonałam  kolczyki i były dodatkiem do breloka. Kolczyki to połączenie mobiusków. Natomiast brelok to splot bizntyjski zakończony mobiuskiem.
Do mojej pracy wykorzystałam ogniwka aluminowe w kolorze grafitowym srebrnym. Średnica wewnętrzna to 7 mm, grubość drutu to ( nie jestem na 100% pewna ) 0,8 cm.
Z mobiuskiem może być 1 problem, jeśli się źle ułoży ogniwka wtedy się wichruje. Trzeba pamiętać i uważać, żeby ogniwka były skręcone zawsze w tą samą stronę.

oto co mi wyszło: