niedziela, 10 kwietnia 2016

Chainmaille lekcja 2 - European 4 in 1

European 4 in 1 ... ufff. To było wyzwanie :)










To było naprawdę wyzwanie ! Wymyśliłam sobie bransoletkę robioną tym splotem. Zamiast splatać wg tutoriala oczywiście sama sobie łączyłam ogniwka jak mi się wydawało, że powinno być. To błąd, trzeba było zajrzeć do tutoriala :) :) :)  Zajęło mi to mnóstwo czasu i mnóstwo pomyłek. Koniec końców wyszła mi piękna bransoletka. Jestem z niej bardzo zadowolona.
Nie mam zbyt dużego wyboru ogniwek, muszę dokupić, ale jak na razie mam nie po drodze ;) dlatego używam tych co mam i mogę je w razie co dokupić . Gdzie ? na ul. Marywilskiej w Warszawie :) Wynalazłam tam taki stacjonarny sklepik, otwarty codziennie ( i sobota i niedziela ) . Nie za tani, ale w razie awarii niedoboru ogniwek czy innych akcesoriów do bransoletek, jest :)
Do mojej bransoletki użyłam ogniwek aluminiowych w kolorze srebrnym o średnicy wewnętrznej 7 mm. Grubość drutu ok 0,8 cm i srebrnych koralików.


bransoletka ma ogniwka w pionie : 3 - 2 - 3 - 2 itd
w 3 miejscach wyszło mi 3-2-2-3 , nie wiem jak :) ale naprawiłam.
Jest to zdecydowanie trudny splot 

 a tak wygląda cała bransoletka: