środa, 27 kwietnia 2016

Czerwone kolczyki z kwiatem

Ostatnio wzięło mnie na czerwone i dorabiam do kompletów to co nie zostało jeszcze zrobione :)
Tym razem do obróżki z kumihimo ( KLIK ) , którą ostatnio wykonywałam dorobiłam kolczyki.



Te kolczyki są dla odważnych osób, które lubią, aby kolczyk był widoczny. Ze względu do gruby sznurek, który wyplatałam ( 2 mm ) oraz na sporą średnicę większych kółeczek w zawieszce ( 7 mm )  kolczyk jest dość długi. Ma ok 10 cm długości ( z biglami ) .
Zarówno same jak i z obrożą prezentują się naprawdę ładnie.
Sznurek wyplotłam na dysku kumihimo, a zawieszkę splotłam z dwóch wielkości ogniwek splotem japanese. 










A tak wygląda cały komplet :





Następnym razem praca już nie będzie czerwona ;) czekają na mnie srebrne i błękitne sznurki :)



Nosicie tak widoczne z daleka kolczyki? Czy raczej delikatne, malutkie ?