piątek, 15 kwietnia 2016

Helm Chain - bransoletka z sieczki

W zeszłym tygodniu zrobiłam   bransoletkę, z bazą robioną splotem Helm Chain





Kupiłam kiedyś 2 woreczki sieczki . Jeden czarnej, drugi białej . Już od jakiegoś czasu " chodziła " za mną taka bransoletka. I nie dawała spokoju. Strasznie się mnie uczepiła...

Nie miałam jednak pomysłu na bazę do niej. Myślałam że może beading, splotę je, ale nie...
I baza sama się znalazła, gdy tylko zobaczyłam splot ogniwkowy, który był zadaniem nr 4 w zabawie u Agaty. Czyli Halm Chain :)
Zanim jednak do niej się zabrałam musiałam nadgonić poprzednie lekcje. Dlatego zasiadłam do niej dopiero w ostatni weekend :)
Do końca żabki u Agatki już mi nie został ani 1 dzień, spieszę się więc pochwalić moim dziełem :) może nie do końca arcy, ale zadowalającym :)

Tak wyglądał splot podczas splatania ;)


A tak wygląda bransoletka :





Nie miałam żadnych problemów z tym splotem. TEN tutorial jest bardzo jasny i przejrzysty, wg niego właśnie się uczyłam. Wielkość moich kółek akurat pasowała do siebie. Bransoletka jest dość sztywna w 1 płaszczyźnie się nie wygina, w drugiej jak najbardziej się wygina :) Wg mnie jest to idealne.
Kółka jakie użyłam do tej pracy są w kolorze srebrnym. Wszelkie dodatki takie jak szpilki do zaczepienia kamyczków oraz zapięcie w takich samych kolorach. Wracając do kółek... duże kółka : średnica wewnętrzna 6 mm, średnica drutu 1 mm, małe kółka : średnica wewnętrzna 4mm, średnica drutu 1 mm.

Czy dużo czasu mi zajęła ta praca? sporo, pierwszy raz splatałam tą techniką. Ale czas przy ogniwkach czy koralikach nigdy nie jest stracony, jest uspokajający :)