niedziela, 3 kwietnia 2016

o czym będzie mój blog

Dzisiaj usłyszałam od rodziny, że jak wyciągam mój warsztat koralikowy to wsiąkam i nic do mnie nie dociera...

Tak sobie myślę, że to chyba prawda. Jak mam wizję jaka ma być biżuteria to nic nie jest w stanie mnie od tego odciągnąć dopóki nie skończę.
Czasem jak praca jest  czasochłonna muszę , bardzo niezadowolona, przerwać. I nie mogę się doczekać aż zasiadę do skończenia :)
Dlatego postanowiłam założyć tego bloga. Chciałabym pokazywać to co zrobię. Chwalić się , dzielić, przyjmować krytykę .
Techniki, które do tej pory spróbowałam to : beading, haft koralikowy, chainmaille ( moja ulubiona ), kumihimo, makrama, szydełko. Jeszcze do tego chciałabym za niedługo dołączyć sutasz i szycie ( czy raczej przeróbki ubrań, maszyna się już grzeje :)))  ).
Oczywiście nie tylko biżuterię, którą robię będę pokazywała na moim blogu. Lubię robić własnoręcznie różne przedmioty, nimi też się pochwalę.

 Na początek kilka zdjęć mojej biżuterii :








 
 

 
 

 Zapraszam do czytania i przeglądania bloga !