niedziela, 15 maja 2016

bransoletka na urodziny - splotem Inverted Round

Już  po imprezie urodzinowej :) Do kolczyków urodzinowych ( KLIK ) , do kompletu, powstała też bransoletka.
Na początek banerek lekcji chainmaillowej, ponieważ bransoletkę wykonałam splotem inverted round :)






Na zrobienie kompletu : bransoletki i kolczyków miałam dosłownie kilka dni. Jako pierwsze zrobiłam kolczyki, pomyślałam, że jak nie zdążę bransoletki to kolczyki też są fajnym prezentem. Kolczyki poza tym robi się szybciej.
Na bransoletkę miałam 2 dni. Nie całe, jedynie po pracy , wieczory. Ale spięłam się i zrobiłam :)
Mój Ukochany cierpiał z tego powodu, ale zrozumiał i dzielnie wytrzymał dwa dni mojego warczenia jak tylko ktoś chciał mnie odciągnąć od ogniwek.



Do wykonania bransoletki użyłam malutkich ogniwek (ID = 3, WD = 0.8 )  . Chciałam, żeby bransoletka była delikatna.


Na sam koniec bransoletki, obok kółka, o które zaczepia się karabińczyk , dołączyłam 3 matowe czerwone kulki ze szkła. Kulki oplotłam drutem 0,6 mm.






A to cały komplet:



Niech się dobrze nosi :)

Jeszcze z tego miejsca chciałam podziękować mojemu ukochanemu P. Dziękuję za cierpliwość :)