środa, 11 maja 2016

kolczyki na urodziny

Wczoraj dostałam zaproszenie na urodziny mojej przyjaciółki. Ale o zgrozo !!! o tydzień wcześniej niż myślałam :) Czyli odpadł mi weekend na zrobienie wymyślonego już prezentu. A tu się tyle dzieje ostatnio.
Czasie ! dlaczego nie jesteś elastyczny ;)





Trochę jestem w panice, miałam zrobić piękną zawieszkę techniką wire wrapping. Nie wiem czy zdążę. Do kompletu miała być bransoletka i kolczyki. Zaczęłam więc od najłatwiejszego, żeby zdążyć . Kolczyki.

Wykonałam je z ogniwek w kolorze jasnego srebra. Zaplotłam Inverted Round. Na końcu zamontowałam czerwoną kuleczkę w srebrnym kółku. K bardzo lubi czerwony kolor, więc mam nadzieję kolczyki przypadną jej do gustu :)

Kolczyki nie mogły być długie, bo K nie bardzo lubi takie które się rzucają w oczy. Są długości 4,5 cm


To mój pierwszy raz, debiut jeśli chodzi chodzi o prezent dla osoby spoza rodziny. Do tej pory obdarowywałam moją siostrę, która chyba ma już dosyć biżuterii. Trochę się więc denerwuję :)

Mam nadzieję, że będą się dobrze nosić. Teraz jeszcze bransoletka do kompletu i będę zadowolona z pracy :)

edit 15.05.2016
jeszcze banerek lekcji IR :