środa, 18 maja 2016

minimalistyczna bransoletka w kolorze turkusowym

To są moje ulubione bransoletki. Uwielbiam je robić i rozdawać.  Są dobre na wszelkie okazje.
Splotłam ją ze sznurków jubilerskich, satynowych. W kolorze turkusowym. O grubości 1 mm . 





Jest to dość prosta bransoletka. Powiedziałabym, że minimalistyczna. Ale ładna, kolorowa, nawet z odpowiednimi dodatkami elegancka.
Składa się ze splecionego metodą kumihimo ( na dysku kumihimo ) sznurka oraz dodatków zawieszonych na końcu.  Do tej bransoletki dodałam błękitny koralik w kształcie kropli wygrzebany z moich starych zbiorów koralikowych. Niestety nie wiem z czego ów koralik jest . Wydaje mi się, że jest to kamień.  Jest ciężki.  Oplotłam go drutem miedzianym w kolorze srebrnym . Tak się ładnie prezentuje. Taka ciekawostka. Koralik zakupiłam w sklepie, który już nie istnieje. Był to jedyny sklep w Warszawie z tego typu półfabrykatami do biżuterii , mieścił się koło ulicy Racławickiej. Dopiero później zaczęły powstawać inne sklepiki . Jak to było dawno temu :)
Dodatkowo na tym samym końcu dodałam przedłużkę w postaci prostego łańcuszka z ogniwek. Ostatnie ogniwko ozdobiłam trzema srebrnymi koralikami.  Bransoletka zapina się na standardowy u mnie karabińczyk. Nie lubię zapięcia typu tangle, wydaje  mi się, że łatwo można taką bransoletkę zgubić :) 

A oto seria zdjęć : 






 pobawiłam się trochę programem i zrobiłam gif :))) 




znowu się zachmurzyło ! co za szkaradna, szara, szklana pogoda, dobrze, że mam kilka bardzo kolorowych sznurków do plecenia, poprawia mi to humor  :)  Macie to samo?