wtorek, 7 czerwca 2016

Barok ...

Po raz pierwszy wzięłam udział w konkursie R-S pt.: Bogactwo Baroku.



 
Nie zostałam wyróżniona. Kiedyś byłoby to nie do pomyślenia.  Ale dzięki @Qrkoko zrozumiałam ze nie to jest najważniejsze. Ważne jest to  o się wynosi i czego uczy podczas wykonywania pracy.
Ja nauczyłam się przede wszystkim tego ze startując  w konkursie nie muszę być najlepsza. Myślę ze to najważniejsza dla mnie nauka. Poza tym  rozpoczęłam na dobre przygodę z wire wrappingiem. I odważyłam się wystawić moją pracę na widok publiczny ! Pracę robioną w nowej dla mnie technice !

Moją pracę wykonałam w 2 technikach : chainmaille i wire wrapping. Okazało się ze praca z drutem sprawia mi niezwykłą przyjemność.
Co mnie zainspirowało.... długo szukałam inspiracji, wydawało mi się ze ten temat doskonale pasuje tylko do  biżuterii wykonanej technika sutaszu.  Uparlam się jednak.
Barok, barocco to wg Wikipedii Perła o Nieregularnym kształcie.  I na tym postanowiłam oprzeć swoją pracę.  Perłę o nieregularnym kształcie ( znalazłam ją w moim ulubionym sklepie )  uwięziłam w wykonanym metodą wire wrapping klatce . 



Charakterystyczną cechą Baroku są zakrętasy.  Wywinęłam więc piękne zakrętasy przy końcu klatki. 
Łańcuch wykonałam technika chainmaille.  Do środka wpuściłam rzemień . 
Wszystko wykonane w ładnych jasnych kolorach : jasna perła, jasno srebrny drut i ogniwka oraz beżowy rzemień. 

Tak oto wygląda moja praca :



 Niestety nie jestem zbyt dobra w zdjęciach, czeka mnie podszkolenie, co czynię :) mam nadzieję, że niedługo widać będzie efekty. 
Zdjęcia nie oddają jak ładny jest naszyjnik. 

Pozdrawiam wszystkich, którzy brali udział w konkursie :) i będą brali nadal... teraz czeka mnie secesja ... hmmmm :) to jest bardziej druciane ;)