czwartek, 2 czerwca 2016

marchewkowo ... bransoletkowo

Postanowiłam wziąć udział w Cyklicznych Kolorkach Artystek Kolorystek. Oczywiście, że nie zdążyłam, przez długi weekend, w który wyjechałam i jeszcze odsypiam. Ale co tam, pokażę Wam :)
W związku z moim kumihimowym pleceniem i ostatnim zakupem ślicznych kolorków satynowych sznurków. Na tapecie mam właśnie marchewkowy sznurek satynowy :)

Oto banerek wyzwania :
http://danutka38.blogspot.com/2016/05/cykliczne-kolorki-maj-2016.html


Bransoletkę wyplotłam metodą kumihimo. Jest w 100% marchewkowa. Dodatki to metalowe zakończenia :) Jest to prosta bransoletka, ze sznurka satynowego w kolorze marchewkowym, dodałam jedynie koralik też w kolorze marchewkowym.
Tym razem nie dodałam zwykłego zakończenia do bransoletki. Zakończenie wykonałam z drutu o średnicy 0,6 mm. Ciężko było, ponieważ nie posiadam ( jeszcze ! ) mandreli.
Takie zakończenia wydają mi się bardziej atrakcyjne :)




Szkoda, że nie zdążyłam dodać wyzwania. Może uda mi się następnym razem :)

zdjęcia mojej marchewki ;) hmmm, wyszło że jest to kilka o różnych odcieniach , ale zapewniam że jest to jedna i ta sama bransoletka, tak wychodzi na różnych tłach ( ehhh ja i moje fotografowanie )