niedziela, 21 sierpnia 2016

różowa bransoletka kumihimo z chwostami


Już kilka dni po urlopie, a ja nadal nie mogę wrócić do siebie ani nie mogę wziąć się do pisania :)
Czas przerwać ten niedobry czas, zwłaszcza, że w moim życiu prywatnym nie jest za wesoło.  ehh :(












Jakiś czas temu wzbraniałam się bardzo przed robieniem chwostów, każdy je robił. Taka moda. A ja nie za bardzo lubię robić tego co wszyscy. Chwostom powiedziałam zdecydowane nie !

Jakiś czas temu w sklepie urzekł mnie kolor sznurka . Jest różowy odblaskowy. Naprawdę fajny. W sam raz na bransoletkę. Oczywiście zakupiłam piękny sznurek :) Z myślą o pięknej bransoletce. Trochę sznurek musiał poczekać na swoją kolej i moją wenę :)

Tuż przed urlopem przypomniałam sobie, że z zamierzchłych czasów mam pełno kolorowych nici. Naprawdę wiele bardzo kolorowych nici. Różowe, fioletowe, liliowe, zielone, niebieskie, błękitne, żółte, czerwone, turkusowe i wszelkie ich odcienie. Co z nich zrobić... no i wzięło mnie na robienie chwostów.  Zwłaszcza, że poszukiwałam dodatków do tego cudnego różowego sznurka ... i tak oto powstała różowa bransoletka z chwostami.

Sznurek splotłam na dysku kumihimo.
Bransoletka zapina się na karabińczyk.
Jako dodatki zrobiłam 2 chwosty : różowy i fioletowy.

Bransoletka prezentuje się świetnie :) a chwosty polubiłam bardzo. To świetne dodatki