piątek, 2 września 2016

Czarne kolczyki bizantyjskie i dalej chwosty ...

Chwostów ciąg dalszy. Tym razem na czarno . 





Tak prawdę powiedziawszy te właśnie  kolczyki były zrobione jako pierwsze z tej serii. Są cięższe wizualnie i faktycznie. Są dłuższe od białych,  które opisałam w poprzednim ( TYM ) poście. Mają długość ( bez bigla ) 11 cm. 
Do ich wykonania użyłam ciężkich ogniwek z drutu o średnicy 1,5 mm. Są dość grube. Średnica wewnętrzna kółek to  6,5  mm. Przedziwnie mi wpadły w ręce te kółka. Robiłam porządek w firmie. A tu patrzę zapomniane paczki gdzieś w kącie. A w paczkach ok 2000 szt tych ogniwek ! Czy można się bardziej ucieszyć niż wówczas ja ? :) 

Czarne chwosty są wykonane z nici, tez wynalezionych w czeluściach, tym razem, domu. 

Splot to mój ukochany bizantyjski :) 

Cóż mogę więcej napisać o nich, oglądajcie: 









Zobaczcie co zrobiłam, taki banerek. Dorwałam program CANVA i się nim troszkę bawię :) Polecam ! Znacie go ?  a może możecie polecić jakiś inny tego typu program?