niedziela, 11 września 2016

Half persian 3 in 1

Jestem z siebie bardzo dumna !!! Bransoletka się udała !!! Nie ukrywam, że ten splot kosztował mnie dużo nerwów.





Już myślałam, że nigdy tego splotu nie zrobię. Najpierw zabrałam się za mniejsze kółeczka i za nic na świecie nie mogłam ich odpowiednio połączyć. Pierwsze 4 - łatwo ;) a później zaczęły się schody. kolejne kółka odskakiwały, przesuwały się... całe 2 godziny. Te 2 godziny klęłam strasznie. Próbowałam z drutem stabilizującym. Nic z tego. Dałam za wygraną. Następnego dnia pomyślałam, że może większe kółka będą lepsze. Jeśli ich nie połączę to się poddaję .
Udało się ! Większe kółka dały radę. Co prawda chciały uciec, ale tym razem sobie poradziłam.
Wykorzystałam kółka w kolorze ciemnego srebra. WD = 1,5 mm, ID = 6 mm.
Bransoletka bez żadnych ozdóbek. Jedyną jest zapięcie typu toggle w tym samym kolorze co kółka.
Jestem z niej bardzo dumna :) A splot jest rewelacyjny, jak tylko przebrnie się przez kilka pierwszych zaplatań, robi się go bardzo bezproblemowo.

Bransoletka jest prosta, ale ma swój urok. Jest bardzo giętka, dzięki temu świetnie układa się na ręku .















i na koniec banerek lekcji 9