sobota, 24 września 2016

Moja Metryczka wymiankowa

Dzisiaj nie będzie zdjęć ani nic o biżuterii. Postanowiłam spisać moją metryczkę do wymianek:





1. Ja: BiBi - Blue
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz? 
- wire wrapping, sutasz, beading a zwłaszcza sznury koralikowe
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
 - kumihimo, chainmaille, wire wrapping, beading
4. Trzy ulubione kolory to: 
- biały, niebieski, czerwony, róż ( niech będą 4 kolory )
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to :  
- zielony, musztardowy, brąz
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie? 
- uwielbiam: koraliki, wstążki, tkaniny, wszystko do biżuterii
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką? : 
- wielkie kolczyki, dużo bransoletek  

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
- raczej nie mam  
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
- kocham herbatę Earl Grey, kawy nie lubię i nie pijam
10. Ze słodyczy to ja najbardziej
- chciałabym zrezygnować, bo ostatnio mi się przytyło sporo, dlatego ograniczam, ale uwielbiam lody, bitą śmietankę, galaretki, murzynka
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
- ojjj, pewnie że tak, książki uwielbiam czytać,raczej takie do poczytania, kryminały, nie za ciężkie

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
- a nawet tak, pod prysznic, do kąpieli, do ciała, coś mega fajnie pachnącego

13. Chciałam jeszcze dodać....
- nic na razie nie dodam
14. Urodziny mam 06.12 ( Mikołajki :) )  a imieniny 17.06 ( Laura )