środa, 28 września 2016

pierścionek z drutu

wyplotłam sobie pierścionek z drutu :)





Pozazdrościłam mojej siostrze fajnego pierścionka. Jej jest srebrny , tez zakręcony. I fajnie wygląda :)
postanowiłam wypleść sobie z drutu podobny. Potraktowałam to jako wprawkę do wire wrappingu. Moje pierwsze bardzo proste oplatanie :)
Grubszy drut zakręciłam na metalowym elektronicznym papierosie mojego P. Akurat mniej więcej jest tej samej grubości co mój palec :)
Na nim okręciłam cieniutki drucik 0,25 mm . Bardzo się starałam, żeby było równo. Jednak przy powiększeniu na zdjęciach widać jak jest nierówno.

Wyszło może niezbyt profesjonalnie, ale na palcu fajnie wygląda :)





Poza tym ostatnio za co się zabiorę, nic mi nie wychodzi. Kilka prac zaczęłam, coś w nich nie gra i je zostawiłam :( Zły czas czy jak? Przesilenie jesienne ? ehhh ...