niedziela, 23 października 2016

krosno w kratkę

Pokażę dzisiaj moją pierwszą bransoletkę wykonaną na krośnie.
Tydzień temu kupiłam krosno. Dlaczego? Brakuje mi w moich pracach chainmaillowych koloru. Stąd ten pomysł. Pomyślałam, że to będzie dobra odmiana od metalowych kółek :)










Pierwszą bransoletkę zrobiłam prostą. W kratkę. Wybrałam koraliki TOHO ROUND 15/0 w kolorach: TR Opaque Jet, TR Opaque Gray, TR Opaque Charry, TR Opaque White.  4 kolory. Nie za wiele, widziałam prace wykonywane z 31 kolorów .
Naprawdę bardzo się przy tkaniu odpoczywa. Z uwagi na moje bardzo skomplikowane w tym momencie życie osobiste i bardzo przykre i trudne chwile, było mi to potrzebne. Oderwałam się od natrętnych myśli. Odzyskałam spokój.
Bransoletkę zakończyłam krokodylkiem w kolorze czarnym. Zapięcie to karabińczyk również w kolorze czarnym.
Bransoletka będzie moja, nie powędruje do nikogo. Z uwagi na to, że to moja pierwsza tego typu praca nie do końca dobrze zamontowałam zaciski ( krokodylki ), więc nie nadaje się ona do obdarowania kogoś :)  Cieszę się bo ogromnie mi pasuje ta kolorystyka. Czarno - czerwone jest eleganckie !