środa, 5 października 2016

taki nie do końca dragonback

Dzisiaj miałam tyle planów po pracy, między innymi miałam napisać fajny post i zrobić ładne zdjęcia. Ale wszystko mi się przewróciło do góry nogami. Cóż życie... Otóż siedzę sobie jeszcze w pracy i walczę z drukarką :(  Jest godzina 20 :( Nie wiem ile jeszcze zostanę ...
Post piszę w przerwach jak ona się czyści automatycznie.






W ostatni weekend narobiłam się Half Persian 3 in 1 :) Kolejną lekcją u Agaty jest połączenie Half Persian i Euro 4 w 1 . Chcąc zrobić takie właśnie połączenie wymyśliłam, że zrobię splot Dragonback.
Aby go wykonać należy zrobić 2 sploty Half Persian 3 w 1 :) Zrobiłam. I jak już je zrobiłam okazało się , że są dwie wersje Half Persian 3 w 1 !!!! prawa i lewa. I właśnie obie trzeba zrobić, zeby je połączyć :)
Chcąc nie chcąc musiałam jeszcze spleść 1 łańcuch :) połączyłam je, ale tylko od spodu ciemniejszymi ogniwkami ( są czarne, ale nie bardzo widać, że są takiego koloru ) . Góry nie połączyłam, bo bardzo źle to wyglądało. W ten sposób wykonana bransoletka jest naprawdę fajna, wklęsła w środku. Zakończyłam zapięciem toggle .
Ogniwka jakich użyłam są sporych rozmiarów. Half Persian splotłam ogniwkami o : WD = 1,5 mm, ID = 6 mm. Euro 4 w 1 splotłam czarnymi ogniwkami o WD = 1 mm, ID = 6 mm .





















i banerek lekcji :