wtorek, 15 listopada 2016

Bransoletka Not Tao 4

Spieszyłam się, żeby do ostatnich kolczyków ( tych <<< KLIK>>> ) dorobić bransoletkę.







Pośpiech spowodowany był tym, że chciałam koniecznie zdążyć na żabkę u Agaty z tą bransoletką. Bo tak tylko kolczyki by były do tej lekcji... coś mało :)
Cały czas robię koralikową niespodziankę dla mojej siostry na imieniny z początku listopada :) nie wiedziałam, że to tak bardzo jest pracochłonne, dlatego tak mało mam czasu na ogniwka. Ale już kończę na szczęście, bo trochę już mnie to nuży :) 
W weekend więc w tempie wykonałam ta bransoletkę i malutkie kolczyki dla koleżanki ( te jednak pokażę już następnym razem ) .
Bransoletka jest kropka w kropkę taka sama jak kolczyki. Użyłam identycznych ogniwek. Jest złożona z 12 kawałków NT4 oraz jednego dużego kółka w kolorze złotym.
Zapina się na federing .

Prezentuje się elegancko i bogato :)

Niestety na ładne zdjęcia trzeba poczekać do weekendu, w pracy mam już niezłe tempo. Co to będzie w grudniu ? Nie chcę nawet sobie tego wyobrażać. Teraz już pracuje po 10-12 godzin, a później? Przed świętami jest zawsze kocioł. Dlatego zdjęcia muszę wykonać w sobotę lub niedzielę.

 Jeszcze zbliżenie na bransę :




i banerek :











-------------------------------------------------------------------------------
edit: 20.11.2016 : 
nowe zdjęcia :







tym razem próbowałam też fotek na czarnym tle :




i zdjęcia kompletów: