piątek, 25 listopada 2016

etui koralikowe na telefon

Wreszcie jest ! Mój prezent imieninowy dla siostry. Zrobiłam jej etui na telefon z koralików, na Krośnie. 





Trochę to trwało. Nie zdawałam sobie sprawy, że jest to tak pracochłonne.  No dobrze przyznam się.  Robiłam je 3 tygodnie. Początkowo założyłam 3 dni. Ale się nieco przeliczyłam.  Moje krosno jest małe wiec musiałam zrobić 4 części i je zszyć. Dobrze się stało, bo do zszycia uzyłam dodatkowych koralików, które tworzą na środku pasek, przez który prześwituje czerwony filc. 
  
Do części koralikowej użyłam 3 opakowań koralików Toho Round 11/0 w kolorze czarnym  i 1 opakowania koralików Toho Round 11/0 w kolorze czarnym matowym  . Tak 1 cześć jest matowa. Nie, nie miało tak być . Wynikło to z mojego lenistwa. Nie chciało mi się lecieć do RS po 1 paczkę koralików. Nie zamawiałam też nic przez internet, a nie chciałam kupować na siłę czegoś. Będę niedługo zamawiała koraliki ale w innym sklepie. Chcę sprawdzić Kadoro. 
Tkałam 26 koralików w rzędzie. 72 rzędów każda część. Teraz dopiero żałuję że nie kupiłam większego krosna. Trzeba będzie przyszłościowo o tym pomyśleć. Na razie muszę radzić sobie z tym małym.
Utkałam 4 części, które zszyłam po bokach i na spodzie część do części , a w środku dodałam co 2 koralik po 1 koraliku Toho 8/0. 
 
Koraliki podszyłam filcem czerwonym, który dodatkowo wywinęłam na zewnątrz na skos, co bardzo ciekawie wygląda. Nie mogę tego uchwycić na zdjęciach, więc nie widać. Czerwony filc jest naprawdę bardzo czerwony, tez zdjęcia nie oddają tego koloru.

W środku dodałam zatrzask, żeby telefon nie wypadł.



Dodatkowo na dysku kumihimo wyplotłam rączkę, która jest poprzez mobiuska doczepiona do etui. Musiałam dodać jakąś część chainmaille :) :) :) 





Wyszło mi takie etui. Jestem strasznie z niego dumna, jest to największa moja praca. 



 
Wyobraźcie sobie, że moja siostra go nie nosi, bo boi się, że się koraliki urwą. Nie pomaga tłumaczenie, że nicią do skór i żyłką szyte . Ehhh... ale się podoba przynajmniej.


---------------------------------------
pracę zgłaszam na wyzwanie szuflady : " ciemno wszędzie... "