sobota, 5 listopada 2016

Kolczyki Not Tao 4

Kolejna lekcja chainmaillowa u Agaty (blog  Z KOCIOŁKA CZAROWNICY ) to NOT TAO. Splot niezbyt trudny, taki akurat na odpoczynek.






Ten splot może być najmniej 3- krotny i więcej krotny . Ja wybrałam 4-krotny. Na początku nie wiedziałam co zrobię czy bransoletkę czy kolczyki. Najpierw splotłam 1 część i zaczęłam kombinować. Pierwsze powstały kolczyki.

Aby ten splot się dobrze prezentował kółeczka muszą mieć odpowiednie AR. Sama na tym na początku poległam. Użyłam jakichkolwiek i nic się trzymało, za przeproszeniem, kupy.
Po kilku próbach znalazłam odpowiednie kółeczka. I tak oto kółeczka użyte przeze mnie do tych kolczyków to : jasnosrebrne duże : WD = 1 mm, ID = 5,7 mm, AR = 5,7 mm; złote : WD = 1 mm, ID = 3,8 mm, AR = 3,8 mm; jasnosrebrne małe : WD = 0,7 mm, ID = 3 mm, AR = 4,28 mm.

Kolczyk składa się z 3 elementów NOT TAO 4 połączonych malutkimi złotymi kółkami. Tą część połączyłam ze złotym biglem za pomocą dużego złotego kółka o ID = 10 mm.

I tak oto wyszły dość długie ( prawie 7 cm ), wiszące fajne kolczyki. Choć ja osobiście lubię nosić jeszcze dłuższe. Połączenie srebra ze złotem. Delikatne, eleganckie i błyszczące. Bardzo biżuteryjne o co NT4 nie podejrzewałam ;)

Not Tao na kolczykach na pewno się nie skończy :)

Kilka zdjęć moich kolczyków :

























i jeszcze banerek lekcji nr 11 :