niedziela, 27 listopada 2016

kotek dębowiaczek

Tym razem zabawa u Danusi z serii Cykliczne Kolorki <<<KLIK>>> dla Artystek Kolorystek  nosi tytuł Dębowiaczki.






Specjalnie na tą zabawę przygotowałam komplet, który składa się z bransoletki i kolczyków.
Gdy przeczytałam kolorki, które Danusia wymyśliła pomyślałam, że przecież to nie moja bajka. Brązy to nie ja. Nie lubię, nie robię i nie posiadam. Więc co tu zrobić? Ale ale !!! mam przecież ogniwka miedziane, które są koloru brązowego. I mam złote ogniwka, ten kolor też można dodać.
Zrobiłam więc bransoletkę i kolczyki z mobiusków.

Bransoletka składa się z 16 mobiusków. Każdy mobiusek z 3 ogniwek o AR=4. Mobiuski są ułożone na zmianę : 1 złoty i 1 brązowy. Bransoletkę zapina się na złoty federing. Długość bransoletki to 18 cm + przedłużka z brązowych ogniwek.  Do bransoletki dołączyłam złotego kota jako zawieszkę.   Zastanawiałam się nad nim, czy zostawić tą bransoletkę bez zawieszki czy dołączyć kota. Kot wygrał :) Koty to moja miłość.




Kolczyki są dość długie, mają razem z biglem 8 cm długości. Składają się z takich samych mobiusków jak bransoletka. Również ułożyłam je naprzemiennie.




Komplet jest bardzo delikatny, błyszczący. Nadaje się jak najbardziej na uroczystą świąteczną kolację.




więcej zdjęć :























pracę zgłaszam do zabawy Cykliczne kolorki