czwartek, 29 grudnia 2016

Królowa Śniegu

Święta nie były białe, na przekór aurze w mojej małej pracowni zrobiło się biało. Jak zima nie chce przyjść do mnie , ja sobie zrobię sama zimę ;)





Zacznę od tego, że drugi raz pisze ten post. Wczoraj wszystko ładnie opisałam, link dodałam do cyklicznych kolorków u Danusi, dzisiaj patrzę , post zniknął ! Czy Wam się też to zdarzyło?  Niefajnie się pisze drugi raz to samo, zwłaszcza gdy pierwsze było dobre 😁 ( emotki można od jakiegoś czasu dodawać do postów z czego skwapliwie skorzystam 😜 )
Jakiś czas temu miałam ogromny problem z białymi koralikami toho round 11/0 ( zwykłe opaque white ) . Brakowało mi do projektu, szukałam na szybko w sklepach stacjonarnych. NIE BYŁO. Dlatego jak się dorwałam do sklepu internetowego zakupiłam od razu hurtowo 250 g tych koralików. Mam w głowie kilka pomysłów z białym kolorem, który jest jednym z moich ulubionych.. Paczka jest dość znacznych rozmiarów. Mogę szaleć😉-

Pierwsza z tych śnieżnych koralików powstała Królowa Śniegu. Cała biała bransoletka tkana na krośnie, na brzegach wykończona podwójną koronką co sprawia bardzo fajne trójwymiarowe wrażenie .
Szerokość bransoletki to 2,5 cm razem z koronką. Długość to 16 cm ( bez karabińczyka ) . Jako zakończenie doczepiłam maleńki karabińczyk , który można zaczepić o przedłużkę z drugiej strony bransoletki.

A oto ona:















-------------------------------------------------------------------------------------------

Królowę Śniegu zgłaszam do Cyklicznych kolorków . Kolor bardzo mi podpasował tym razem 💖.





------------------------------------------------------------------------------------------

Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku  !!!!!!!!!!!

do Siego Roku !!!!