niedziela, 29 stycznia 2017

bransoletki na drucie pamięciowym

Dawno dawno temu zakupiłam koraliki szklane - kulki o różnych wielkościach i różnej kolorystyce. Zapragnęłam wykonać z nich bransoletki. Kulki jednak czekały na swoją kolej, bo zawsze były jakieś ważniejsze projekty i pomysły. I tak właśnie kulki sobie czekały . Aż się w końcu doczekały!


Na początku roku zrobiłam plan postów na bloga. Przeczytałam gdzieś na jakimś ( naprawdę nie pamiętam na jakim ) w internecie, że to pomaga na przestoje w pisaniu i żeby spróbować. Żeby nie było właśnie przestojów ani chaosu, żeby był plan, którego należy się trzymać. Jak do tej pory przestoje miałam jedynie, gdy brakowało mi czasu na napisanie posta albo gdy miałam niekorzystny życiowy czas. Pomysłów zawsze miałam multum ale część z nich mi uciekała, bo nie miałam na nie czasu i ich nie zapisywałam ( błąd ! ). Przypominałam sobie o nich jakiś czas później. Starałam się realizować wszystko, nie zawsze jednak wychodziło. Czyli był też mały chaos :) Zrobiłam więc taki plan. Jako, że był początek roku. Na próbę. I o dziwo ! działa ! polecam wszystkim. Posty mam rozplanowane do końca lutego. Zdarza się, że na dany projekt okazuje się za mało czasu, ale wówczas zamieniam go miejscami z czymś co zrobię szybciej. Gdy postanawiam wziąć udział w wyzwaniu czy konkursie, którego nie wzięłam w planie pod uwagę, jest to wtedy dodatkowy post . W miarę przybywania pomysłów zapisuję je jako kolejne posty :)
Naprawdę świetne rozwiązanie. Które motywuje również do pisania.

Wracając do tematu. W moim planie nastał czas na bransoletki z kulek 8 mm. Postanowiłam nawlec je na drut pamięciowy, na 3 zwoje z przekładkami w kolorze srebrnym. Końce zakręciłam i do każdej z bransoletek dodałam zawieszkę.
Zrobiłam 2 wersje kolorystyczne. Jedna szaro różowa. Och! jak mnie się podoba takie połączenie kolorów ! Jest ona bardzo delikatna.
A druga jest brązowo kremowa. Też ładne połączenie, jest bardziej widoczna, mocniejsza kolorystycznie.
pasują na każdą rękę dzięki drutowi pamięciowemu.

Która wg Was  ładniejsza?