niedziela, 15 stycznia 2017

Celtic labirynt

Kolejna bransoletka z serii splotów celtyckich - labirynth.





To ostatnia bransoletka z serii "celtykich", którą dodam do żabki lekcji 13 chainmaille. Ale nie ostatnia, którą pokażę. Mam jeszcze kilka pomysłów, które jednak muszę realizować po kolei. Pokażę je później. Zwyczajnie nie zdążyłam :) Bardzo pasuje mi ten splot :) Daje on wiele możliwości biżuteryjnych.


Bransoletka składa się z 6 celtyckich "labiryntów" połączonych ze sobą dużymi ogniwkami.
Kolor to oczywiście : antyczne złoto :) Chciałam użyć innego koloru ogniwek tym razem. Labirynt jednak wymaga ogniwek o określonym współczynniku AR. Powinien być dość ścisły. Mimo, że mam sporo ogniwek różnej wielkości nie mogłam nic odpowiedniego oprócz antycznego złota dobrać. Trochę też z braku czasu nie ze długo i nie za dobrze szukałam. Koniec końców użyłam sprawdzonych ogniwek. Które prawie wykończyłam, więc kolejne sploty będą musiały by innego koloru ;)
Mój labirynt nie jest aż tak ścisły jak powinien być. Jednak do tej bransoletki taki ujdzie :)
Na każdy koniec bransoletki dodałam ciemno czerwony 3 mm diamencik. Te same diamenciki dodałam do przedłużki.

Bransoletka ma długość ( razem z przedłużką ) 22 cm, szerokość to 1,5 cm  

Wygląda tak :




















----------------------------------------------------

i banerek lekcji 13 :)