czwartek, 12 stycznia 2017

Celtic Star - antyczne kolczyki

Kolejne, z moich splotów celtyckich, pokażę Wam kolczyki .





Są to kolczyki, z których, jak na razie, jestem najbardziej zadowolona.
Z powodu użytych do ich stworzenia koloru ogniwek nazwałam je antyczne. Użyłam takich samych ogniwek jak do TEJ bransoletki. Takich samych jeśli chodzi o kolor i wielkość.

Nie byłabym jednak sobą gdybym nie dodała do nich błyszczącego elementu. Co prawda najpierw myślałam, aby dodatek był w kontrastowym kolorze. Jako, że kolor antyczne złoto jest dość ciemny, myślałam, aby dodać coś białego albo złotego. Nic nie pasowało. Aby dodać coś ciemnego nie przyszło mi do głowy. Już miały zostać te kolczyki bez dodatków. Dopóki nie przyłożyłam ostatnio zakupionych 3 mm koralików w kolorze granatowym. Błyszczących. No! To było właśnie to !

Kolczyki są bardzo lekkie, mimo, iż wyglądają na ciężkie, są dość długie , mają z biglem 9 cm.
( dzisiaj piszę krótko, bo z pracy, więc ćśśśśś . Musze zdążyć pokazać wszystko przed żabką, w sensownych odstępach czasu, nie wszystko na raz ;) )









-------------------------------------------


Kolczyki zgłaszam do lekcji 13 chainmaille