niedziela, 22 stycznia 2017

Warsztaty Wire Wrpping z Izą Malczyk

W grudniu wybrałam się na warsztaty tworznia biżuterii techniką wir wrapping z Izą Malczyk. Warsztaty były organizowane 10-11 grudnia w Wytwórni Antidotum, akurat 4 dni po moich urodzinach. Zrobiłam  więc sobie prezent.  Najlepszy z możliwych.




Opowiem o nich w wielkim skrócie.
Warsztaty trwały 2 dni ( sobota i niedziela ) . Odbywały się w Warszawie. W Wytwórni Antidotum, czyli prywatnej szkole jubilerskiej.
Pierwszego dnia się spóźniłam, dzień był bardzo deszczowy, nie przewidziałam oczekiwania na komunikację miejską i 10 minut warsztatów mi uciekł. Ehhh ... cała ja .
Na szczęście były pokazywane trendy w wire wrappingu, więc z teorii ani praktyki nic nie straciłam.
W sobotę poznałyśmy ( były same dziewczyny ) drut, jak się zachowuje, grubości i zastosowania.
A także sploty i wytapianie kulek.
Oczywiście była nie tylko teoria.
Na podstawie takiego próbnika miałyśmy wypleść pierwszą pracę - zakładkę do książki. I przewiczyc sploty oraz wyginanie druta. Wszystko z 3 kawałków druta o 2 grubościach.


Niestety nie robiłam w tym dniu zdjęć mojej pracy.
Zdjęcie zrobiłam dopiero po oksydowaniu następnego dnia.



W niedzielę miałyśmy inne, nieco trudniejsze zadanie. Do zrobienia był wisior. Czyli były sploty na kilku drutach jednocześnie , kulki, wygnanie druta, dołączanie kolejnych drutów, dołączanie kamienia.










Po zakończeniu wyplatania nadszedł czas na oksydowanie i później na polerowanie.

Tak wyglądał mój wisior po zakończeniu wszystkiego. Nie ma się czym chwalic , jest krzywulcem. Ale jest to kwestia wprawy, której jeszcze nie mam :)



a tak wyglądała zakładka z poprzedniego dnia po oksydowaniu i polerowaniu:




załączyłam zdjęcia bez obróbki, są ciemne, za co przepraszam.

Zajęcia z Izą dały mi bardzo dużo. Nigdzie nie znalazłabym informacji, które dostałam od niej, wynikające z jej doświadczenia i jej perfekcji. Jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się na te zajęcia. Iza okazała się osobą pełną cierpliwości, tłumaczyła, pokazywała. Atmosfera zajęć cudowna, bardzo koleżeńska. Unikalnych informacji multum.

Jeszcze raz podaję link do strony Izy ( Iza Malczyk ), warto obejrzeć jej prace.
Warto wybrać się na jej warsztaty.