niedziela, 19 lutego 2017

Papuzi Romanov

Dzisiaj pokażę bransoletkę, którą zrobiłam na zabawę u Danusi. Zabawa w Cykliczne Kolorki. Dzisiaj kolor PAPUZI.



Tym razem Danusia wymyśliła 2 zestawy kolorystyczne: niebiesko-biało-czarny lub zielono-żółto-czarny. Wybrałam ten pierwszy. Zestawy mają odwzorowywać kolory u papużek, które widać na banerku.
Mój wybór podyktowany został moim uwielbieniem do niebieskiego :) Ostatnio ten kolor króluje u mnie w  ubiorze :)


Zastanawiałam się czy startować do tych zestawów kolorystycznych. Na początku stwierdziłam, że to za kolorowo. Rzuca się w oczy żółto-zielona papużka. Nie posiadam w swoich zasobach tych kolorów. Jednak po jakimś czasie pomysł sam przyszedł.

Bransoletkę wykonałam splotem Romanov i klasycznym byzantine.
Do Romanova użyłam szklanych koralików w 3 kolorach : niebieskim, białym i czarnym. Są to wymagane przez Danusię kolory :)
Ogniwka też są w kolorze czarnym.

Oto moja Papuzia propozycja bransoletki chainmaille:












Wydaje mi się, że moja bransoletka odzwierciedla kolorki Papużki falistej niebieskiej :)