niedziela, 26 lutego 2017

zielona papużka

Robiąc bransoletkę, którą nazwałam Papuzi Romanov, a pisałam o niej w ostatnim poście ( TUTAJ ) już myślałam o tym jak pokazać drugi kolor Danusinej papużki. Żółto - zielono - czarny. Ten zestaw kolorystyczny nie bardzo pasuje do mało kolorowej techniki chainmaille. Jednak wymyśliłam ! Zobaczcie :





Do bransoletki użyłam kółek złotych i zielonych, a kolor czarny to malutki chwost.
Zestaw kolorystyczny papużki po prawej stronie :















Co prawda złoty to nie do końca żółty, a mój zielony jest dużo ciemniejszy niż na powyższym banerku, ale myślę że te kolorki wpasowują się generalnie w ten zestaw kolorystyczny.

Bransoletkę wykonałam splotem byzantine, którego części przeplotłam zielonym kółkami. Na jej końcu zawiesiłam chwost w kolorze czarnym. A zakończyłam bardzo ciekawym zapięciem typu toggle w kształcie złotego serduszka.

Dzisiaj bardzo mało piszę, ponieważ ledwo siedzę przy komputerze. 7 lat temu przygotowując się do zawodów fitness doznałam urazu kręgosłupa. Pomógł mi wówczas pewien fizjoterapeuta. Całkowicie postawił mnie na nogi. Niestety ten kawałek kręgosłupa na zawsze już będzie u mnie urażony i podatny na przesunięcia. Ostatnio bardzo intensywnie ćwiczyłam i wszystko wróciło. Boli kręgosłup, noga nie działa, ręka nie działa. Ehhh... W przyszłym tygodniu znów idę do mojego fizjoterapeuty. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko szybko naskoczyło na swoje miejsce.

 oto bransoletka: