niedziela, 5 marca 2017

Octopus - próba z masa polimerową

Dzisiaj postanowiłam pokazać coś zupełnie innego niż dotychczas. Zrobiłam biżuterię z FIMO. Czy się udała?




Moim zdaniem nie za bardzo się udała. Zobaczcie sami.
Jakiś bardzo długi czas temu zakupiłam kilka kolorowych kostek masy FIMO. Czekały na swój czas, na wypróbowanie czy potrafię. Kilka dni temu ten czas nadszedł.
Zrobiłam niebieskiego octopusa, ośmiorniczkę - kolczyki i wisior. Są o raczej odnogi ośmiornicy. Są ogromnie wdzięczne, dlatego na nich spróbowałam swoich sił.
Po tej próbie stwierdzam, że jednak nie jest to to co tygryski lubią najbardziej. Nie mówię, że definitywnie już nic nie zrobię. Jednak nie zakochałam się w tej masie.
A tak bardzo podziwiam prace np Claymana, Szymki.
Ehhh...










wisior:











Chciałam też pochwalić się moim nowym logo. To mi się udało :) Mnie się podoba :)