niedziela, 26 marca 2017

zakładka do książki DRUCIANA

Moja mama nie nosi biżuterii. Żadnej. Ani koczyków, ani bransoletek, ani naszyjników czy broszek. Nic więc nie mogę jej podarować z tego co robię. W końcu wymyśliłam co jej zrobić fajnego. Zakładkę do książki. Ale nie taką zwyczajną ...






Jakiś czas się nosiłam z pomysłem na tą zakładkę. Wymyśliłam zakładkę wzorowaną na mini zakładce, którą robiłam na kursie wire wrapping. Ponieważ to był prezent dla mojej mamy, chciałam żeby była niepowtarzalna, dodałam więc do niej zdjęcia mojej siostry i moje. I to właśnie sprawiło mi najwięcej problemów. Najpierw moja siostra nie chciała dać mi swojego zdjęcia. Przeszukanie albumów rodzinnych też nic nie dało. Nic nie znalazłam. Potrzebowałam ładne zdjęcia o średnicy 5 mm. To naprawdę mały rozmiar. W końcu znalazłam kilka, wybrałam, zmniejszyłam i wydrukowałam :) Zdjęcia podkleiłam pod szkiełka i dokleiłam do bazy w kształcie kwiatka w kolorze srebrnym.
Samą zakładkę wyplotłam z drutów miedzianych, posrebrzanych.
Do wyplecionej i pozawijanej zakładki doszyłam zdjęcia i koraliki szklane turkusowe.
Dodałam również spleciony sznurek na sam dół zakładki. W kolorze koralików. Żeby ją nieco wydłużyć.
Cała zakładka ma długość ok 20 cm.

Prezent na nieurodziny mojej mamusi bardzo się udał :)