poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Pierwsza Spirala

Pierwsza spirala na lekcję nr 16 :) Nie wogóle :) Zaczęłam od Double spiral. I wyplotłam kilka fajnych kolczyków i bransoletę. Bransoletka jako najprostsza i pierwsza zrobiona  idzie na pierwszy ogień.
 




Boję się, że nie zdążę pokazać na lekcję innych spiral, bo ta mnie po prostu wciągnęła i nie chce puścić :) Zaczęło się od bransoletki. W kolorze jasnym srebrnym. Szczerze mówić sięgnęłam po pierwsze lepsze ogniwka , które od razu pasowały, nie zastanawiając się nad AR. Mylnie myśląc, że tu chyba wszystko jedno. Otóż nie wszystko jedno. Później robiłam próby z innymi ogniwkami i okazało się, że niewiele z nich pasuje, mają za małe IR i za gruby drut, czyli za małe AR. Można o tym przeczytać , ale po co ?? trzeba tracić czas i nerwy i wypróbować wszystko osobiście :)

Bransoletka na szczęście była beznerwowa, plotła się szybko i bez żadnych większych problemów.
Splot  to Double Spiral lub Spiral 8 in 2 . Czyli podwójna spirala.

Zakończyłam ją karabińczykiem, a nie moim ulubionym zapięciem typu Toggle ( kółko i patyczek ) . Z prostego powodu. Mianowicie, zmierzyłam ja na siostrę i na siebie. Na moją siostrę pasowała ( ma chudą rączkę ), a na mnie była za mała ( nie mam grubej ręki, tylko normalną - he he :) ). Musiałam więc zrobić przedłużkę, co przy toggle nie ma możliwości. Do przedłużki dołączyłam kulkę w podobnym, srebrnym kolorze.

I wyszła taka oto bransoletka :


 

 


 


 

 



 i banerek :