czwartek, 20 kwietnia 2017

Spirala nr 2 - kolczyki z sercem

Powoli wracam do siebie po świętach. Dawno nie przeżyłam tak intensywnego czasu.  Na bloga sił mi już nie starczyło. Dziś pokaże kolejną spiralę.  Tym razem kolczyki z 2 wielkości ogniwek.



Najpierw jednak opowiem krótko co się działo tuż przed świętami. Otóż zepsuła mi się na śmierć lodówka. 12 kwietnia wieczorem . Na 14 kwietnia miałam zamówione internetowo produkty żywnościowe.  Miały przyjść i wejść prosto do lodówki. A tu lodówki brak. Specjalista lodówkowy zjawił się następnego dnia i stwierdził że jest nie do naprawy. No żesz!!!! Więc wieczorem pędem jechałyśmy rodzinnie kupić lodówkę. Z myślą żeby nam ja w piątek przywieźli. Przypominam : wielki czwartek byl. Do swiat zostal  nam wielki piątek i wielka sobota.  Sklepy czynne Max do 17. W pierwszym sklepie nie było transportu na wielki piątek. W drugim cudem się udało.  W ostatniej chwili. Godzina załatwiania: 21. Teraz tylko musialam przeniesc zakupy ktore mialy przyjechać w piątek  na wielka sobotę. I znów stres : A jak nie przyjadą? Albo połowy nie będzie??? Z czego jedzonko świąteczne będzie? Ale wszystko się udało. W ostatniej chwili. Lodówka nowa działa. Nie wiem tylko po co nam taka 2 metrowa . Wielka jakaś jest. W sklepie wyglądała na mniejszą 😀
No i przez święta musiałam się odstresowac. I nic nie robić. To znaczy że dlubalam sobie bizuteryjki. Ale do kompa nie zajrzałam. 

Za to teraz pokazuje Wam kolejną spiralę. Do kolczyków wykorzystałam Double spiral. Jakoś nie mogę się od niej odczepic. Tą spiralę zrobiłam z 2 wielkości ogniwek. Chciałam żeby były stopniowanie. Chcialam zrobić z 3 wielkości. Ale najmniejsze były za malutkie do tej spirali. Na końcu zawiesilam ażurowe serca. 
Wszystko w moim ulubionym antyczno złotym kolorze. 
Długość kolczyków to ok 6 cm.  














i jeszcze banerek lekcji 16 :)