poniedziałek, 15 maja 2017

Bransoletki ze znakami zodiaku

Muszę się dzisiaj pospieszyć, dlatego post będzie krótki. Al warto obejrzeć, bo bransoletki wyszły bardzo ładnie :)





W moim ulubionym sklepie koralikowym "po drodze" znalazłam znaki zodiaku w formie krążków ( nie wiem jak nazwać tą formę - przekładka?) . W kolorze moim nadal ulubionym starym złocie. Nie mogłam przejść obojętnie. Od razu pomyślałam, że zrobię bransoletki z ogniwek w tym samym kolorze. Zrobię 3 : dla mamy, siostry i dla siebie :)  Czyli Bliźnięta, Panna i Strzelec.
Ogniwka splotłam spiralnie. Splotem Double Spiral, który nie może się ode mnie odczepić. Jest on dość masywny, ale bardzo miło mi się go robi.
Jako zapięcie dałam karabińczyki serduszka. Niestety miałam tylko 2 , dla siebie muszę dokupić przy kolejnej okazji . Wówczas edytuję zdjęcia :)

Oto kilka zdjęć:

 

 

 

 




 i banerek lekcji 16 :)