poniedziałek, 8 maja 2017

Powiedz Tak - kolczyki ślubne

No cóż ... tytuł chyba mówi wszystko :) Przedstawiam moją pracę na konkurs Korallo " Powiedz tak"





 

Od razu zapraszam do obejrzenia albumu konkursowego : ALBUM KONKURSOWY KORALLO "POWIEDZ TAK ". Polecam serdecznie, piękne prace [powstały, jest co podziwiać :)

Oczywiście jak to ja , nie zrobiłam ani 1 zdjęcia  podczas pracy nad tą praca ;)
Za to tym razem zrobiłam kilka zdjęć na różnych tłach. A i tak to wysłane jest najładniejsze. 

Dlaczego akurat kolczyki... miałam pomysł, żeby zrobić ładny, dopasowany do szyi choker . Ale... zabrakło mi czasu. Choker ślubny jest w mojej głowie, powstanie za chwilę już nie na konkurs. Bransoletka też. Będzie w sumie komplet.

Kolczyki jednak są wg mnie uniwersalne. Można je założyć do sukni z dekoltem, do sukni ze stójką . Do wszystkiego. Moje kolczyki są dość pokaźne, mają ok 9 cm długości. Mogą więc zdobić same, nie trzeba do nich zakładać naszyjnika. To wersja skromniejsza ( choć kolczyki same w sobie nie są skromne ).  Albo wersja bogatsza: można je nosić z naszyjnikiem, który dopiero powstanie :)

Kolczyki wykonałam techniką chainmaille, splotem bizantyjskim , wersją Romanov. Ten splot idealnie pasuje do tego uroczystego dnia. Wykorzystałam ogniwka w kolorze jasnego srebra ( bardzo błyszczą ) i szklane perełki w kolorze białym.


Zapraszam na oglądanie zdjęć ( chyba mi nie bardzo wyszły widze dopiero na bloggerze ) :