poniedziałek, 26 czerwca 2017

Turkusowa czy lazurowa ?

Muszę nieco odpocząć od ogniwek. Dlatego ostatnio zabrałam się za splatanie sznurkow.
Na wyzwanie Danusi z bloga  wyplotlam bransoletkę w kolorze turkusowym.   
 




Po raz pierwszy użyłam do kumihimo sznurków nylonowych . Dotąd zawsze były to sznurki gorsetowe jak najcieńsze . Gorsetowe wybierałam ze względu na to że ładnie błyszczą i są miękkie w dotyku. Te których użyłam teraz są szorstkie i dość twarde i cieńsze od gorsetowych. Ale mają cudne kolory. Przez te kolory właśnie się na  nie skusiłam.
Pierwsza bransoletka, która powstała jest podwójna.  Ma kwiatowy dodatek. Zapinana  jest na maleńki karabińczyk. Kolor jest obłędnie turkusowy. Typowa letnia bransoletka. Świetny dodatek do letnich sukienek .
Nowy sznurek spisał się znakomicie :) Bransoletka wyszła świetnie. jestem z niej zadowolona .

 


 

 


 

  Bransoletkę zgłaszam do wyzwania Danusi :