piątek, 28 lipca 2017

Bransoletka ażurowa koralikowa

Ten projekt chodził za mną od dawna . Bransoletka miała być innego koloru, ale koniec końców postawiłam na 3 odcienie niebieskiego.







Pewnego dnia mama oglądając program w telewizji krzyknęła do mnie: zobacz jaką ona ma ładną bransoletkę z koralików, taką ażurową. I od tego czasu zapragnęłam taką zrobić :)

Początkowo miała być jednokolorowa, z mojego ulubionego błękitu. Tego koloru kiedyś miałam sporo w moich zasobach koralików toho, chyba mi się zapasy kurczą, bo szybko się okazało, że może zabraknąć mi koralików. Wymyśliłam więc 3 kolory od jasnego do ciemnego. 

Bransoletka jest dość szeroka, ma 2,5 cm szerokości. Długa na 17 cm .
Zapinana jest na dwa guziczki w kolorze perłowym.

Zrobiłam ją na na moje wyzwanie w szufladzie jako jedną z inspiracji do Morskich Opowieści.

Opowiada ona o morzu, które raz jest spokojne a raz wzburzone, raz jasne raz ciemne, o morzu pełnym pięknych pereł...