czwartek, 13 lipca 2017

Fotoksiążka z @saaldigital

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić pierwszej w moim życiu fotoksiążce, którą miałam przyjemność, dzięki @saaldigital, wykonać.

Książka ta to moje biżuteryjne portfolio.

 





Wszystko zaczęło się od wysłania zgłoszenia do firmy Saal Digital na testowanie fotoksiążki. Po kilku dniach, w ciągu których zapomniałam już o tym zgłoszeniu, przyszła informacja, że zostałam zakwalifikowana.
Dostałam do testów określoną kwotę, za którą mogłam złożyć fotoksiążkę.  Miałam na to 14 dni. Wydawało mi się, że to sporo.
Jakże się myliłam...
11 dnia zabrałam się za pracę nad moją fotoksiążką. Oddałam ją 14 dnia, a i tak było to mało czasu, ostatni dzień był to maraton, prawie nie zdążyłam :)

FANTASTYCZNY PROGRAM do projektowania
Saal Digital udostępnia program, który należy pobrać. Program jest intuicyjny i wg mnie świetny ( wiele rzeczy można w nim zrobić ) W tym programie można wszystko wybrać. Zaczyna się od wyboru przedmiotu, który chcesz zakupić. Ja wybrałam fotoksiążkę. Następnie wybierałam format, ilość stron, okładkę. Miałam też wybór między matowymi a błyszczącymi stronami.Mogłam też wybrać czy chcę znaczek ( który najprawdopodobniej potrzebny jest do zlokalizowania książki , autora, wysyłki , żeby poszła do danej osoby ) czy go nie chcę. Znaczek jest malutki, zupełnie nie przeszkadza.

Następny krok to zaprojektowanie każdej strony i okładki. Tutaj też jest mnóstwo fantastycznych możliwości. Można wybrac różne
Do zdjęć można dobrać różne ramki, cienie, rozmyć je.
Każde zdjęcie można dodatkowo poprawić w programie. To jest bardzo przydatna funkcja. Bardzo mi pomogła przy moich zdjęciach. Każde zdjęcie mogłam przyciąć odpowiednio, przyciemnić lub rozjaśnić.

Zrobiłam zdjęcia dla zobrazowania :

 

 

 

 

 

 

 



PROJEKTOWANIE
Moim największym problemem był dobór zdjęć, Część zdjęć miałam, część musiałam dorobić. Musiałam je wszystkie dobrać i odpowiednio ułożyć, aby nie był to chaos, ale jakaś koncepcja. I to zajęło mi mnóstwo czasu.
Koncepcje zmieniałam ze 3 razy , aż na kolejne zmiany nie miałam już czasu :)

Program jest naprawdę świetny, pomocny, intuicyjny. Nie da się nic zepsuć. Wręcz przeciwnie ! Nawet słabe zdjęcia wyjdą rewelacyjnie.


KSIĄŻKA
Po 3 dniach maratonu fotoksiążkowego książka skończona i wysłana.
Potwierdzenie przyszło, czekam na książkę. Tutaj firma też mnie zaskoczyła bardzo pozytywnie, wszystko przebiegło sprawnie i naprawdę szybko. Kilka dni dosłownie czekałam na finalny produkt.
No i znów niespodzianka. Książka dotarła do mnie w ciągu kilku dni od jej skończenia.

Jak tylko dotarła oniemiałam z zachwytu !!! Książka jest wysokiej jakości.

Zdjęcia w książce są piękne ! Są wyraźne, doświetlone.  Rewelacja ! Mam swoje portfolio biżuteryjne ! Ale się cieszę !!!
Brawo dla tej firmy za profesjonalne narzędzia do składania fotoksiążek. Cały czas zachwycam się ich programem.

Jak wyszła moja książka możecie zobaczyć tutaj :



A tu kilka zdjęć dodatkowo :








edit:
FOTOKSIĄŻKA NA DOBRY POCZĄTEK 
 
firma SAAL DIGITAL POLSKA zaoferowała za moim pośrednictwem kupon 75 zł na wykonanie fotoksiążki . Kupon jest jednorazowego użytku. Kod kuponu rabatowego oraz inne informacje dotyczące fotoksiążek znajdą Państwo tutaj: http://www.saal-digital.pl/fotoksiazka/kuponrabatowyfotoksiazkanadobrypoczatek/.

Poza tym specjalnie dla fotografów firma proponuje program dla resellerów z podstawowym, 10% rabatem. Wszystkie informacje dot. tego programu znajdują się tutaj: http://www.saal-digital.pl/reseller/.

Jeśli chcielibyście skorzystać z kuponu na fotoobraz zapraszam: fotoobraz na dobry początek.