wtorek, 18 lipca 2017

Męska bransoleta

Do tej pory robiłam jedynie damskie projekty. No dobra, raz zrobiłam dla swego lubego 2 bransy, ale to było ze 2 lata temu.
Tym razem zrobiłam kilka projektów męskich.






Wszystkie 4 bransoletki zrobiłam ze skórzanych rzemyków.
Dwie z nich wyplotłam wg tego tutka z pasartu . Jedna jest z czarnego, a druga z brązowego rzemyka zamszowego. Jedna z nich ma zapięcie na magnes. Masywne, bardzo pasujące do męskiego designu ;) A druga zapinana jest na karabińczyk.



 



Kolejna jest z brązowej skórzanej cienkiej plecionki. Żeby nie była za cienka zrobiłam ją dłuższą, aby można byłą ją 2 razy owinąć wokół nadgarstka. Nie dodałam tutaj żadnych przekładek czy męsko wyglądających zawieszek. Myślę, że taka surowa jest fajniejsza.Nie dałam też tutaj zbyt wyszukanego zapięcia. Jest zapinana na zwykły karabińczyk.



Ostatnia jest zrobiona z okrągłego rzemienia, również dwa razy można ją owinąć wokół nadgarstka. Ale ta bransoletka ma przekładki, które sprawiły, że jest bardzo oryginalna i ciekawa.  Zapięcie jest magnetyczne.



Fajnie wyszły ?