poniedziałek, 7 sierpnia 2017

liść spadł z drzewa - brosza haftem koralikowym i pewien super prezent

Do tej techniki przymierzam się od dawien dawna :) Piękna, kolorowa, dająca morze możliwości...
Ale ukochałam ogniwka i druty. To mi się najlepiej robi. I tak odkładałam haftowanie na później.
Przyszła jednak kryska na matyska ;)





Jednego pięknego dnia będąc w Łowiczu przejazdem dosłownie natrafiłam na mini warsztaty z haftu koralikowego. Poszłam, godzinkę posiedziałam z łowiczankami i wyhaftowałam kwiatka :)
Bardzo mi sie spodobało.
Jednak szybko okazało się, że Panie łowiczanki troszkę inaczej haftują. Postanowiłam wziąć byka za rogi  i zrobić broszkę.Prawidłowym haftem. Wydawało mi się, ze łatwe. Jak to ja nie umiem??? widziałam przecież jak się to robi :) na filmach i tutorialach ;)he he he :)

Wybrałam sobie łatwy, jak mi się zdawało, kształt - liść. Wystarczy kontury i wypełnić koralikami :) No wystarczy ! Ale jeszcze trzeba zrobić to PROSTO !!! A mi prosto nie wychodziło :)

Kontury wyszyłam ściegiem wstecznym, resztę wykonałam ściegiem chaotycznym, który notabene bardzo mi się podoba :)
Jednak nie do końca przemyślałam cały układ, teraz troszkę bym inaczej zrobiła. Ale po to człowiek robi błędy, żeby się na nich uczyć.

Z jednego jestem bardzo dumna. Wyszedł mi murek, którym zszywałam brzegi. A myślałam, że na tym właśnie utknę .

Koraliki jakich użyłam to TOHO 11/0 i inne pasujące kolorystycznie zakupione kiedyś w empiku ( czyli niedoskonale okrągłe ). Ale, że był to haft chaotyczny uznałam, ze mogę użyć jakichkolwiek koralików.

Broszkę podszyłam eko skórką ( nie mam zdjęcia tyłu )

Wyszła dość wiotka... hmmm... bo trzeba było ją usztywnić :) :) :) czego ja  nie zrobiłam. No cóż, już coś pisałam o błędach, na których człowiek się uczy ;)

Ale jestem z niej mega dumna. W końcu moja pierwsza wykonana przeze mnie :)

Kilka zdjęć :) Proszę się śmiać po cichu:)

 

 

 

 


 ------------------------------------------

Na sam koniec chciałam pokazać super prezent, który dostałam od +Panna Kajka
z bloga PannaKajkaDzierga :) Prezent na 200 polubień jej fanpage na Facebooku jako 200 - etna osoba :) Jako prezent wybrałam sobie broszkę. Akurat trafiła na niezbyt miły moment mojego życia i tą niespodzianką sprawiła, że znów się uśmiechnęłam :) dziękuję :)

Oto broszka - cudna, piękna od +Panna Kajka